Friday 27 January 2012

perlukah aku ber'BOGEL'???

mereka kata A... aku diam
mereka kata B... aku masih diam
mereka kata C... aku terus diam...

sampai bila, aku harus begini? hanya pandai berkata dengan hati....

pernah sekali aku meluahkan kata, tapi apa yang aku dapat???selain 'pujian' berbunyi "eleh, takat nak nasihat orang xpayah la.... tengok diri ko tu dulu, cam la xpenah buat salah..." ataupun "kau pergi solat, baca quran banyak2 baru datang sini nasihatkan aku, cakap macam diri kau sempurna sangat"... dan "aku tahu kau siapa, xpayah nak hipokrit la"

aku pening.... perlukah aku 'BERBOGEL' dengan dosa belum baligh aku dulu???... perlukah aku 'BERBOGEL' dengan kesalahan bodoh aku dulu???.... baru aku boleh mencegah segala kemungkaran...

ikhlas taubat ku bukan untuk sang dicipta.... tapi hanya untuk Sang Mencipta...

No comments:

Post a Comment