Friday 4 May 2012

Gimik Celpad

Assalammualaikum...

Alhamdulillah, akhirnya aku berjaya mempersembahkan gimik untuk program Celpad(Kulliyyah Bahasa) di universiti aku. Kali ini aku menggabungkan 2 elemen iaitu tarian dan seni mempertahankan diri. tajuknya adalah 'CITRA CINTA'... ini adalah program terakhir untuk aku sebelum sem depan.(selain untuk menghantar penyertaan untuk Festival Filem n Video Pelajar). walaupun kami hanya berlatih hanya untuk 3 hari segalanya berjalan lancar. hari ke2 latihan kaki ak kejang.huhu.tapi alhamdulillah, masa hari kejadian semua berjalan lancar. ini antara gambar mereka yang terlibat. Tq: Zhaf, Farid, Zubir, Fakhrul, Aizan, Zikry, Rams dan semua yang terlibat secara langsung mahupun tak langsung.

 tengah menggunting baju-baju....
 sesi make-up....
 Zhaf...
 Aizan....
 aku....
 Fakhrullah...
 Rams...
Zikry...

No comments:

Post a Comment